سوالات متداول
✅ خیلی ساده! محصول مورد نظرت رو به سبد خرید اضافه کن، اطلاعات تماس و آدرس رو وارد کن و پرداخت رو انجام بده. بعدش ما بقیه کارا رو برات انجام میدیم!
❓ چقدر طول میکشه سفارشم به دستم برسه؟
✅ زمان ارسال بستگی به شهر مقصد داره. معمولاً بین ۲ تا ۵ روز کاری سفارشها تحویل داده میشن.
✅ هزینه ارسال در مرحله نهایی ثبت سفارش محاسبه میشه و به موقعیت مکانی شما بستگی داره. بعضی سفارشها هم ارسال رایگان دارن!
❓ آیا میتونم بعد از ثبت سفارش، اون رو تغییر بدم؟
✅ اگه سفارشت هنوز ارسال نشده باشه، بله! با پشتیبانی تماس بگیر تا تغییرات انجام بشه.
❓ محصولی که میخرم گارانتی داره؟
✅ بله، بعضی از محصولات دارای گارانتی رسمی هستن. جزئیاتش توی صفحه هر محصول نوشته شده.
❓ چطور میتونم با پشتیبانی تماس بگیرم؟
✅ از طریق واتساپ، تماس تلفنی یا فرم تماس داخل سایت. پشتیبانی دیجی لایت همیشه در دسترسه! (24/7)
❓ میتونم سفارشم رو پیگیری کنم؟
✅ بله، بعد از ارسال سفارش، کد رهگیری برای شما ارسال میشه و میتونید از بخش "پیگیری سفارش" وضعیت اون رو ببینید.
❓ اگه از خرید راضی نبودم چی؟
✅ ما ۷ روز ضمانت بازگشت کالا داریم! اگه مشکلی بود، با پشتیبانی هماهنگ کن تا راهنماییت کنن.
✅ پرداخت آنلاین از طریق درگاه امن بانکی، و در بعضی شهرها امکان پرداخت در محل هم داریم (بسته به شرایط سفارش).
❓ آیا میتونم حضوری خرید کنم؟
✅ فعلاً فقط فروش به صورت آنلاین انجام میشه، ولی در آینده امکان خرید حضوری هم به سایت اضافه میشه.